De 24 de ani, nu aud decât că Poliția nu are bani. Că o duc greu, bugetul e mic, statul nu dă 2 bani pe polițiști (nici mulți cetățeni nu dau)… Salariile mici, șefi care vor prea mult și condiții proaste de muncă! Nașpa. Uneori mă întreb cum mai rezistă săracii.
Până astăzi. Astăzi s-a produs un declic. S-a schimbat ceva.
Dintr-o dată poliția are bani.
Atât de mulți încât supraveghează o porțiune de autostradă de 32 de kilometri cu o mașină sport.
Știu că mașina e împrumutată de un dealer auto, are asigurare și service plătite. Știu că trebuie doar să bage benzină. Dar și asta mi se pare prea mult. Mi se pare o aroganță!
Pentru o mizerie de 32 de kilometri de autostradă, poliția româna are nevoie de o mașină sport. E o glumă prostă? Sunt 32 de amărâți de kilometri. Pui o cameră și un Giolgău la capăt. Are 32 de amărâți de kilometri. Ai rezolvat!
Pentru că nu-mi vine nici o întrebare în cap, subiectul fiind halucinogen, vă reamintesc o veche vorbă din bătrâni: prostul dacă nu-i fudul, parcă nu-i prost destul!
în caz că vă interesează, nu cred, dar totuși, ar trebui să știți că mașina atinge 100 de kilometri pe oră 6,6 secunde. Și nu vom afla niciodată ce mașină e. Pentru că ”jurnaliștii” se feresc ca dracu de tămâie să-i facă publicitate unui producător german de mașini. Așa se face ”presa”… Sanchi!
Mda. Logic. Aceeasi veche poveste si cu politia romana. Au mai primit ei cadouri: daca imi aduc aminte bine mai primisera un lotus elise, un jaguar (nu imi aduc aminte exact modelul) iar prin zona unde am locuit, dar pe care o vizitez cu drag an de an, poti observa increzuti cu table pe umeri cum ” dau ture ” pe E85 cu VW Touareg. Uneori mai ai ocazia sa ii vezi si pe ceilalti prieteni de la Politia vamala in range rover. Dar cum ai spus. Nu sunt bani…:)) Oare de ce?!? :))
Mercedes-Benz A-Klasse a fost lansat la sfârşitul anilor 90 ca un monovolum compact pentru familie. La acea vreme Audi abia lansase în 1996 A3, iar BMW avea doar Seria 3 Compact, Seria 1 fiind lansată abia în 2004. Tradiţia a continuat şi cu generaţia ce a urmat, însă anul trecut Mercedes-Benz a dorit să schimbe A-ul. Aşa s-a ajuns ca noul A-Klasse să nu mai fie un monovolum, ci un compact sportiv şi dinamic, care să atragă tinerii de 20-30 de ani, şi nu „familiştii” de peste 30-40 de ani.
Primul lucru care uimeşte la A-Klasse este designul. Dacă generaţiile anterioare optau pentru o linie clasică, acum designul este unul provocator, sportiv şi dinamic, din orice unghi ar fi privită maşina, iar acum, A-ul poate fi perceput ca un trend-setter în gamă. Fără nicio problemă se poate spune că noul A-Klasse a fost proiectat în aceeaşi manieră în care şi cei de la BMW proiectează automobile.
La interior de asemenea predomină o atmosferă sport, pornind de la volan, guri de ventilaţie care amintesc de automobile de cel puţin 300 CP şi finisarea care imită carbonul pe planşa de bord, dar şi pielea prezentă atât pe partea superioară a bordului, nu doar pe scaune.
Spre deosebire de alte automobile, cele ale Mercedes-Benz au un layout specific în ceea ce priveşte amplasarea comenzilor, care necesită un timp (nu foarte lung) de acomodare – schimbătorul de viteze este amplasat pe coloana de direcţie, acolo unde de obicei se regăseşte comanda ştergătoarelor, iar acestea au fost amplasate în schimb pe maneta de semnalizare, iar frâna de mână, electrică în acest caz, este amplasată în stânga volanului în partea de jos. Nu putem spune că sunt soluţii neergonomice, ci doar diferite, iar odată obişnuit, nu mai intervin probleme pe parcurs.
Spre deosebire de alte modele Mercedes-Benz, care sunt configurante având în centrul atenţiei confortul, A-Klasse are în centru sportivitatea şi dinamismul. Astfel cu toate că am testat versiunea A180 CDI, care dispune de un motor diesel de 1,6 litri şi 109 CP, acesta răspunde foarte prompt la orice apăsare a pedalei de acceleraţie, cutia de viteze cu şapte trepte schimbă aproape insesizabil treptele şi în plus, există şi posibilitatea de a comuta manual prin intermediul celor două clapete amplasate în spatele volanului. În ceea ce priveşte consumul, şi cei de la Mercedes-Benz şi-au optimizat propulsoarele pentru a fi nu doar cât mai dinamice, ci şi cât mai economice. Consumul mediu înregistrat în test, compus a fost de 5 litri/100 km în extraurban şi între 6 şi 7 litri în traficul urban din Capitală.
La un preţ de pornire de circa 24.680 de euro cu TVA inclus, sau la un preţ de circa 28.000 de euro pentru o echipare medie, A-Klasse poate fi luat în calcul ca un competitor şi pentru modele de volum mai bine echipate. Şi nu trebuie uitat faptul că în cazul generaŢiilor anterioare A-Klasse cu o echipare similară cu a unui VW Golf avea de asemenea un preţ similar, strategie păstrată se pare că şi acum. Un A180 CDI are un preţ de ponire de 26.350 de euro cu TVA.
Scuze pentru lungime dar miera prea lene sa fac un rezumat :))
Deci A180CDI pentru A1 ! da 😀
prin constanta se etaleaza cu un audi rs6 si un m3(care iese mai rar la aer)…mai e si un lotus elise parca…verifica si tu cam care prinde 100km/h in 6,6 sec si aia e
Asta-i…dimineata la stiri aratau un mercedes…Dar nu au pronuntat marca masinii/numele producatorului. Mercedes, BMW, orice ar fi: macar nemtii au unde sa puna masinile respective la munca. Noi avem cativa kilometri de autostrada si cu aia ne dam mari si tari. Ce urmeaza: ferrari doneaza o masina politiei romane? Hihihihi…32 de kilometri de autostrada: pericol. Ma mir ca nu e supravegheat si din aer cu un elicopter de la M.A.I. Ridicol.
:)) Sunt convins ca asta lipsea din dotarile organului. E strigator la cer ceea ce fac unele institutii. Mai urat si nasol ca la noi nu exista o societate civila care sa faca ceva in acest sens.
Bai nene, ai impresia ca Romania aia e condusa numai de tampiti.
Eu n as pune un gabor in asa ceva pt ca ti trebuie indemanare si creier sa conduci asa bolid.
By the way: despre ce masina e vorba :)))?
ori audi, ori mercedes. informatiile sunt contradictorii…
Hai sa nu ne luam prea in serios. nu o sa existe vreo guvernare care sa spuna ca in ministerul x sunt bani destui pt toate activititatile si necesitatile.Din experienta avuta prin mai multe firme unde am lucrat in dep achizitii, am observat ca peste tot unde se invart(cheltuie) multi bani, apar interese chiar din interior. Ganditi-va ca interesele sunt inzecit mai mari cand stii ca gestionezi banii statului, si nu banii unui patron.
Din pacate noi am castigat o democratie care nu prea stim sa o digeram. Primul lucru in capul romanului cand a cazut ceasca’ a fost … sa fure si el ceva
De aici trageti si voi concluzia