N-am fost cu trenul demult. N-am avut unde. Pe la capitală n-am mai mers că nu m-a chemat nimeni 🙂 și nici n-am avut treabă. Mai mergeam pe la târguri, dar și acestea sunt mult, da mult nene, sub nivelul târgurilor similare din vest. Cam cu 3-4 ani sub… Așa că nu prea am de ce. Adaugă la asta si cele 13-14 ore de chin/sens… Deci nu.
Prefer autoturismele din dotare. Că e mai simplu și paradoxal ajung mai repede. Chiar și așa, fără autostrăzi…
Da, mă gândeam că tu mai prestezi. Și ca să legăm cumva articolul de titlul de mai sus, am zis să-ți dezvălui una dintre ideile mele (geniale, normal) pe subiect.
Dacă vreodată vrei să mergi cu trenul, și vrei condiții umane, scrie pe facebook: ”Ce chestie! Ministrul transporturilor va face o călătorie icognito cu trenul (pe care vrei să il iei tu) ca să verifice condițiile pe care CFR-ul le oferă călătorilor. Conform declarațiilor din minister se așteaptă un val de demiteri dacă se constată nereguli…”
dacă e, te ajutăm și noi cu un share. n-are cum să nu meargă…
Serif, chiar crezi ca o sa functioneze? Ii doare in c r de calatori. Imi aduc aminte de cand faceam naveta la facultate si urla nasul in tren ” BANI, BILETE SAU ABONAMENTE”. Sau cu alta ocazie in acelasi personal, nasul avea ultimul nokia aparut pe piata, avea butoanele pe margine, si ruga studentii sa i arate cum functioneaza. Ca el l-a cumparat asa de moft. Sau te duci la ghiseu si ceri un bilet si femeia sau nenea de la ghiseu se uita cu greata la tine, cum naiba deranjezi cand au de facut o integrama. Daca nu se privatizeaza ramane la nivelul asta multi ani.
pai n-ai vazut ca trenul ala in care era ministrul vietii a ajuns la mare cu 4 minute mai devreme?
Şi eu care am crezut că eşti şef de tren! (aşa am văzut în film).