Concurs: Îți dau un hanorac daca ai pățit ceva mai nașpa cu Urgent Cargus!

Am încercat să mă feresc să mai critic, public, anumite companii. Pur și simplu mi-am dat seama că pierd vremea. Adică critici-nu critici, compania tot așa-și vede de treabă. Aia cu satisfacția clientului e doar un text uzat, copiat din manual, bun de pus pe pagina de facebook.

Dar am una nouă, și am să ți-o povestesc pentru că e mai tare decât Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.

Scurt:

Cumpăr o marfă de la o firmă din Sibiu. Pentru că așa ne-am dezvoltat modelul de business, noi plătim în avans la furnizori. Primim prețuri mai bune și în general oamenii sunt mai atenți cu noi. O să-ți povestesc altă dată mai multe.

Deci: am plătit o marfă la o firmă din Sibiu. Și i-am rugat să ne trimită coletul cu Urgent Cargus. Că doar cu ei avem contract. Furnizorul meu a făcut un document din ăla (awb) în aplicatia Urgent Cargus și ca urmare a acestui demers la sediul lor s-a prezentat un băiat de la Urgent Cargus. A ridicat marfa și dus a fost.

Mno. A doua zi pe la amiază ne sună un cetățean. Din Sibiu. Care găsise într-o parcare un colet de-al nostru. Adică fix coletul pe care îl așteptam noi. Repet, pentru că poate ai citit în viteză: într-o parcare, pe jos, era un colet. Coletul cu marfa pe care noi o plătisem. Înțelegi? Cineva de la Urgent Cargus aruncase/pierduse coletul…

L-am rugat pe om să ducă coletul la alt curier, lucru pe care omul, căruia nu am apucat să-i mulțumesc destul că eram în stare de șoc, l-a făcut…

Apoi am sunat la Urgent Cargus. Să cerem niște explicații. Undeva normal, pentru că marfa era de niște bani mulți. Marfă cu care am rămas, oricum, pentru că trebuia să o trimit în Franța la un client…

Bun. Aici mai am una faină! Ce crezi că au făcut dibacii de la Urgent? Hai, dă-ți cu părerea! Te provoc!

.

Îți spun eu, că nu o să ghicești niciodată: au șters AWB-ul din baza lor de date. Adică, cu japca, mincinos, penal, grețos și ilegal nu au mai vrut să recunoască că au ridicat coletul de la furnizorul meu!

Nu-i tare?

Nu cred că mai trebuie să-ți spun că noi când am primit coletul avea awb-ul lipit pe plic…

Mno? Ai vreo poveste mai tare cu Urgent Curier? Scrie-o aici! Și dacă e cea mai tare de pe planetă îți dau cadou un hanorac inscripționat de la noi din shop!

P.S. nu m-a sunat nimeni ca să-și ceară scuze, știu că nu mă crezi…

P.P.S. acum mă aștept să vină cetățenii de la Urgent Cargus și să-mi rezilieze unilateral contractul. Că așa se procedează în industrie. Nuj dacă v-am spus că Fan Curierul ne-au reziliat contractul după ce le-am cerut socoteală pentru că ne livraseră un colet cu 14 tricouri în Cluj cu o mică întârziere. De 7 zile…

19 comentarii la „Concurs: Îți dau un hanorac daca ai pățit ceva mai nașpa cu Urgent Cargus!”

  1. La vechea firma, aveam contract tot cu DHL, firma avand mai multe sedii in Romania se trimiteau des colete sau plicuri de la un sediu la altul, adica intre (Cluj > Brasov > Bucuresti > Craiova >Sibiu, nu neaparat in ordinea asta). Prin contract, ei ne facturau totul la finalul lunii, pe fiecare sediu in parte. Ei bine, dupa cativa ani de buna colaborare, la un moment dat s-au trezit ca ei nu ne mai livreaza niciun colet ca nu ne-am platit facurile.

    -Stai un pic, cum? ce facturi? uite OP-ul, sunt platite toate.
    -Nu nu, aveti facturi neachitate la noi in valoare de 20 000 RON).

    Si ne-au trimis, retroactiv facturi pe ultimele 8 luni, inclusiv anul precedent, care era inchis dpdv contabil.

    Am reziliat contractul cu ei, am facut cu Urgent Cargus, foarte clar scria in contract ca daca pleaca un colet de la Bv la Cluj, sa se factureze pe sediul din Brasov si viceversa.
    Dupa prima luna, am primit facturile total aiurea, ce era de facturat pe Bv, au facturat pe Sb, sau pe Cluj… intelegi tu. :)) dar s-au dat pe brazda imediat, le-au refacut si tot cu ei lucram de aproape 1 an.

  2. Serif, nu ma provoca. Ridica astia ai mei, Urgent, trei sobe. Greutatea medie 90 de kg. Deci ai retinut, da? 3 colete x 90 kg unu. Un colet s-a pierdut si celelalte doua s-au spart. Asta anul trecut in octombrie. Inca astept despagubiri.

    Stiu, sunt bun de plata.Si fraier.

  3. Povestea mea cu cei de la Cargus?,Pai s-a intamplat in felul urmator , comandasem un sistem audio 5.1 de pe un site , plata prin paypal ( prima mea plata , aveam ceva emotii) . Primesc sms cum ca in data de , ora 18:00 vine curierul … Se face 19:00 , nimic… Ma uit pe statusul site-ului si apare livrata. :l Poker face. Iau legatura cu site-ul , acelasi lucru imi spun cum ca e livrata :))) iau telefonul si sun curierul…

    -Salut , mai veniti sau nu ?
    -Pai unde sa vin?
    -Pai aici la mine sa-mi livrati pachetul
    -Pai nu ti l-am livrat?

    Atunci eram epic poker face. :)))) M-a luat putin tremuriciul ,recunosc … Omu imi livrase pachetul altcuiva de pe aceasi strada pentru ca acel cineva a mai cumparat de cateva ori produse si au fost livrate de acest domn si na… el nu s.a mai uitat pe acte , s.a dus acolo… Am stat 3 ore sa recuperez pachetul de la acea familie , pachet pe care l.au desfacut si deja instalat ( In 3 fucking ore), super tare , sistem 5.1 gratis ? Super , multumim!

    Cam asta a fost patania mea cu cei de la Cargus.. Sper sa nu mai dau de acest domn.

  4. Daca e cu primire, as incerca o recomandare: DPD
    Nu am avut treaba cu ei de multe ori (a se citi doua, dar fix cand imi ardea buza) dar mi s-au parut mult mai profi decat fan courierul de care m-am tot lovit. Cat despre urgent, m-am tot ferit, si vad ca am avut un feeling bun.

    1. Sunt exact la fel, totul merge bine pana intr-o buna zi cand merge prost.
      100 expeditii pe zi, bilete la ordin ratacite, colete distruse, sparte, calcate
      despre despagubiri nu prea putem vorbi, astept de 90 de zile un raspuns

  5. Urma să primesc două colete din Germania trimise prin romfour(buni si astia) nu îi recomand! Oricum din Germania in Romania au facut 2 zile pana au trimis pachetele mai departe cu Urgent Cargus, după sosirea în tara! Un dezastru total. Am intrat in posesia coletelor după 10-12 zile, asta după multi nervi, mult timp pierdut in care am sunat la ei la sediu, la care răspundea un robot si ma punea pe hold 30-45 minute 😠. Astia sunt un fel de „orange” in domeniu 😅. Momentan in Romania toate firmele de curierat au feedback negativ. Dacă descoperiți vreo firma de curierat la care inca se merita sa apelezi, va rog sa imi ziceți si mie!

  6. sa ti spun ce s-a intamplat si unde ati gresit.
    1) cand a ridicat coletul nu a lasat si nu ati solicitat o dovada: chitanta, borderou, etc.
    2) cand a ridicat coletul nu a scanat awb ul ( asa face tot cargusul )
    Asta e, boul a „ratacit” coletul si nefiind scanat, awb ul nu apare in reteaua lor iar in lipsa dovezii de ridicare… Toti curierii scaneaza coletele la ridicare, indiferent de volum, cei de la cargus au meteahna asta, il inhata si pleaca, apoi le scaneaza pe toate cand le predau.

    Urgent-cargus sunt de evitat, chiar daca in ultimii ani si au micsorat tarifele, serviciile sunt jalnice.

    1. serif. eu nu am gresit nicaieri. eu am un contract cu o societate care ar trebui sa isi faca treaba. coletul a fost scanat. initial aparea in sistem, mai apoi a disparut.

    1. nicicum. au stes awb-ul si acum nu mai recunosc ca au ridicat coletul. dar am inregistrarile de pe camerele de supraveghere de la furnizorul meu.

  7. Comand in 2014-2015 pe acolo un tv redus de la e mag si ceva memorii de la pcgarage/cel..
    Ma suna urgentul sa imi spuna ca au venit memoriile sa ne intalnim intr-o parcare de supermarket sa le ridic ca black friday ca romani lacomi la reducere, etc… ajung curierul la tel cu pisi sa intr-o discutie controversata… dupa 5 min de asteptare, sa isi rezolve romanu’ problemele sentimentale, inchide, in loc de scuze „femei proaste” incepe sa caute coletul cu ramii. Si incep sa zboare coletele din duba… cand spun zboare chiar zburau…. incep sa ma bucur ca am fost primul la descarcare si ca televizorul vine cu fanu cand ghici ce zboara din duba… un tv…. ca cel comandat de mine… oare cine era trecut pe awb? Iti dai seama ca numele meu era trecut pe awb…. i-am lasat si ramii si tv ca erau neplatiti, am facut reclamatie si la vanzatori si la urgent… de atunci am cerut livrare numai cu fan courier, care au si ei bubele lor dar macar aici curierul este cunoscut….

  8. Eu lucrez cu GLS-ul. Dintre astia de la noi sunt cei mai ok. Au preturi decente si sunt mult mai ok atat ca sistem, cat si personalul.

  9. Haha, mereu o plăcere să citesc blogul tău.

    Eu trebuia să primesc o somieră și bine-nțeles că au întârzit aproximativ 7 zile și mi-au dau adus somiera cu ambalajul tot rupt și somiera toată zgâriată.

  10. Pe lingă ce-ați pățit voi, tigaia mea turtită de la altex, via cargus, e pistol cu ventuze. Am ceva drăguțel cu poșta română: comandă de niște nimicuri la chinezi pe 3 ianuarie, colet expediat pe 4, sosit în țară, conform traking number, pe 13. De la bucurești la craiova a făcut fix o lună. Ridicat coletul de vealăntainsdei.

  11. Am comandat pentru sotie de Craciun un aparat pentru bucatarie- bucataria e a ei doar 🙂
    Si a intarziat vreo 7 zile – transportul era Bucuresti bucuresti, timp in care a trecut Craciunul si sotia a fost suparata ca nu a primit nimic- era o surpriza … placuta..
    Astept hanoracul ala si i-l poti trimite cu cargus ca nu ma grabesc

  12. Servus dragilor si dragelor!

    .Oare mi-o iau in freza daca „laud” vreo firma? 🙂 Anul trecut uitasem niste acte foarte importante in Germania,eram deja in Baia Mare cand am realizat ca am nevoie de ele.Am sunat in Germania,marti dimineata mi-au fost trimise de acolo cu DHL Express,joi dimineata m-a sunat curierul DHL sa ma anunte ca am un pachet la el.Ne-am intalnit in oras,nu m-a deranjat sa il astept 10 minute,era interesul meu.Am semnat,ne-am multumit unul altuia si gata. Chiar daca am platit in plus pentru serviciul lor Express (ceea ce inseamna livrare ultra rapida),am preferat sa dau un ban si sa stau linistit.Aveam optiunea de 7,999999999 Euro,dar ajungea in minim 7 zile lucratoare cu o firma autohtona de curierat.Am prieteni care lucreaza pe la firme de curierat,unii simpli curieri,altii sunt la cravata,iar din pacate si in aceasta bransa se adevereste vorba batraneasca „omul sfinteste locul”
    O seara minunata in continuare tuturor 🙂

  13. Am comandat o clima de pe Flanco si am plati-o online ca sa nu imi mai bat capu sa scot o suma asa mare cash pentru ramburs. Comanda a fost facuta joi si sambata a ajuns coletul in depozitul tin Timisoara a Cargusului, sambata am dormit mai mult si nu am auzit telefonul, aveam 4 apeluri, sun inapoi si imi raspunde un barbat zicand ca imi livreaza coletul luni daca nu am raspun mai devreme.
    Vine luni nimic, se face joi tot nimic, sun la Flanco si ei imi spun ca us facut o sesizare la Cargus si daca doresc pot sa sun si eu, pot sa sun dar degeaba ca nu raspunde nimeni la relatii cu clientii si alt numar de contact nu este pe site, sun la Flanco iar a doua zi imi spun ca astazi vineri sau maine cel tarziu imi va fi livrat produsul, cred ca daca ceream ramburs eram mai castigata….

scrie! :)) simplu. cu contul de Wp, Fb sau Tw

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.