Foarte simplu.
Iti dai cu parerea despre ce e clipul de mai jos.
E de la Vodafone. dar e despre ceva… cumva…
Deci un comentariu la acest post va poate aduce un tricou pe care vi-l puteti face dupa pofta inimii…
In limita unui imprimeu A4. 🙂 sau daca nu va puteti decide sunt niste idei … aici :))
Sper ca aveti inspiratie :))))
concursul se termina diseara la ora 20.00!
no! din pacate nici unul nu a ghicit despre ce era vorba… asa ca am tras la sorti cu random.org.
am eliminat comentariile postate dupa ora incheierii concursului :)))
deci… in sunet de tobe castigatorul tricoului personalizat este:
Savoire Faire! funny pentru ca a fost chiar ultimul coment aprobat 🙂
tre sa ai si noroc in viata….
campanie pentru strangere de fonduri
E ceva legat de familie sigur, minute sa vorbim cu familia sau ceva de genu.
O campanie de promovare a sportului sau a sportivilor cu dizabilități
Eu cred ca e o campanie de bun simt, eventual o strangere de fonduri pentru copiii nevoiasi care merita o atentie de 1 iunie.
Fie painea cat de rea, tot mai bun e cozonacul.
Seamana cu o campanie (sau inceputul unei campanii) de constientizare si educare asupra nocivitatii si a efectelor negative datorita folosirii in exces a automobilului in mediul urban. Nu m-ar surprinde sa puna niste cucoane pe biciclete in urmatorul spot si incet incet sa se contureze o poveste cu printi si printese calare pe biciclete, pedaland agale pe pistele special amenajate.
Din ce pot sa-mi dau seama, e vorba de timp, care trece foarte repede, pe langa noi & cu noi.
Pe scurt, ei vor sa transmita ca le pasa si vor sa faca ceva in plus & ne indeamna si pe noi sa facem ceva in plus deoarece ne face sa ne simtim in aceeasi echipa cu ei: „Suntem multi cei carora ne pasa”.
Ideea reclamei e buna, ne da un impuls pentru ceva mai bun!
O nouă campanie de CSR a Vodafone. 😀
campanie antidrog
Campanie pentru donatii, strangere de fonduri.
Despre indiferenta, toti vorbesc, 1% implinesc..
Ar trebui ajutati oamenii neajutorati
Fapte nu doar vorbe, papagaliilor!
Sper sa fie ceva legat de strangere de fonduri pt cei care au nevoie, au mai facut e treaba asta in trecut pt varstnici, centrul de transfuzii parca. Au si o fundatie in acest scop.
Ar fi frumos de exemplu sa poti dona bonusurile la reincarcare in loc sa le folosesti pt minute sau altceva.
Reuniunile de familie din preajma sarbatorilor. Legaturile dintre generatii… smartphone-uri etc…
mereu i-am apreciat pe cei de la vodafone pentru campaniile in care s-au implicat sau care chiar le-au promovat.
dupa muzica, e o campanie pentru ajutor
ajutor pentru inundatii?oricum ceva de caritate sau pentru bolnavi
ceva ce o sa duca la sensibilizare.
Eu cred ca e vorba despre poluare…incalzire globala :D.
de fapt poate sa se refere si la vot…un fel de indemn sa mergi la vot…daca tot suntem in campanie
O campanie umanitara, bazata pe strangere de fonduri prin simpla comunicare. O idee buna pentru care merita thumb up
ce face vodafone? un lucru este clar… bani pentru ei, apoi din acest clip iti dai seama că este vorba de o campanie umanitară, mai ales că pe acest segment Fundația Vodafone este foarte cunoscuta.
Cred ca este vorba de o campanie cu scop umanitar.
Cred ca e ceva legat de rostul vietii, iar vodafone vrea sa ne arate noi lucruri.
Voluntar de profesie.
Mie imi pare ca urmeaza o actiune de voluntariat, sau de binefacere. Astfel de campanii ne mai educa si pe noi putin, daca nu vedem putina publicitate la tv sau online nu prea ne duce inima sa bagam mana in buzunar si sa-i ajutam pe cei in nevoie. Insa finalul este de cele mai multe ori fericit, scopul este atins si campania ramane in sufletele lor.
Posibil sa nu fi nimerit, dar macar sa fiu pe aproape.
PS: te-am descoperit curand, am dat subscribe ca esti tare mai omule, imi inseninezi ziua. Bafta in continuare.
Cred ca e o campanie sociala pe care o promoveaza cei de la vodafone… 🙂
Reclama este la noua sectie de terapie intensiva de la Marie Curie, pentru care s-au donat bani prin sms iar Vodafone a dublat donatia.
Însumând ce s-a spus mai sus, și ce aș vrea să fie… aș zice că e posibil ca cei de la Vodafone să doneze un oarecare procent din toate încasările din convorbiri unei cauze umanitare.
Sau poate inițiază un număr de telefon universal valabil pentru donații sau pentru semnalarea cazurilor care necesită atenție…
Momentan, scurtul filmuleț e un mesaj care îndeamnă oamenii să ia acțiune dar de asemenea pare un trailer pentru un film în care ni se vor prezenta oameni care chiar fac ceva pentru mai bine… poate oameni care fac asta dar au nevoie de ajutor (deci și o campanie prin care să ajutăm pe cei care ajută…. dacă se înțelege ceva 😛 )
Pe scurt: Toti suntem „revolutionari”, toti ne dam cu parerea, dar putini dintre noi care au curajul sa puna piciorul in prag si sa faca ceva, indiferent de ce subiect este vorba. Un singur om nu poate sa schimbe nimic, dar mai multi pot schimba, trebuie sa fie bine inteleasa aceasta chestie. 🙂
E vorba despre o campanie cu privire la constientizarea gravitatii unor fapte pe care le vedem, le recunoastem, dar nu facem nimic in privinta aceasta.
Eu cred ca este vorba de un nou produs pentru abonati ( o noua optiune cu „milioane” de minute )
Spotul mi se pare a fi un teaser a unei campanii voluntare ce va fi lansata de Vodafone. Pt. inceput e un indemn de a te alatura campaniei, campanie ce va fi probabil despre strangerea de fonduri pt, cei accidentati in trafic, sau o campanie de atentionare, instiintare, interzicere a unor activitati ce sunt practicate de soferii nostri, si fiind vorba de Vodafone, probabil va fi despre constientizarea soferilor asupra riscurilor ce si le asuma asupra lor, dar si asupra celorlalti participanti in trafic atunci cand folosesc mijloace de comunicatie mobila la volan. (Parerea mea)
Buna.Am analizat mesajul si 2 idei mi-au venit in gand.
Prima ar fi legata de viitorul nostru.Toti dorim sa avem un viitor cat mai minunat,banii sa curga din toate directiile,iar efortul nostru sa fie minim,de exemplu,cati nu-si doresc sa castige la loterie…? dar viitorul tau sta in mainile tale si numai prin multa munca vei fi rasplatit.
A doua idee ar fi cum spuneau si ceilalti,o strangere de fonduri pentru cei nevoiasi.Tuturor ne e mila de copii orfani si de persoanele sarace dar cand vine vorba sa donam un ban printr-un SMS batem in retragere fie din cauza banilor,fie din cauza lenei.De asemenea,un like pe Facebook nu ajuta cu nimic…
Vodafone incearca solutionarea acestor doua probleme prin strangerea unui grup cat mai mare de persoane care doresc sa schimbe cu orice pret ceva in tara asta.
Cred ca este despre incercarea de a oferi oamenilor din zone mai izolate telefoane.
E o vanzare de actiuni la Vodafone. Iar firma ne anunta ca, preschimbate in actiuni, impulsurile ne aduc bani buni!
Viata urbana, vs viata rurala, o idee cum s-ar putea ajuta oamenii unii pe altii… Cred ca acest filmulet ne atrage atentia si la urbanizarea poate in exces, si poate vor venii cei de la Vodafone si cu idei, de protectie a mediului.
Hâc. Da. Vreau tricoul cu măsura la ţuică.
din seria fiecare cu ce il doare… eu zic ca reclama asta ar fi mai potrivita pentru Petrom… un fel de auto anti-reclama sau auto ironie la pretul carburantilor. 🙂
E pentru „Voluntar de profesie 2012”. Cred ca vor sa stranga cat mai multi oameni pana in 15 iunie, daca asta e termenul limita.
Acest spot cred ca este pentru o campanie umanintara.
Parerea mea este ca reclama se refera la o campanie de implicare intr’un anumit proiect cu motto-ul „Nu e destul sa realizezi, implica-te !”. Alta varianta ar fi o idee de apropiere prin intermediul telefoniei mobile, o campanie cu multe minute,mesaje etc. 😀 !
Vodafone o sa plece din Romania. 😀
Se pune Vodafone pe donatii?!
http://www.youtube.com/watch?v=2_N6aLzHKnU&feature=relmfu – acest videoclip este tot de la vodafone postat cu o zi inainte. cele doua sunt asemanatoare.
Este clar ca prin ele se anunta o campanie/miscare de ajutorare a celor ce au probleme in viata si se incearca o mobilizare a intregii populatii. Si prin asta vrea sa se vada si cati romani sunt solidari unii cu altii . numa bine 😉
Sincer, daca nu mi-ar fi toti prietenii pe orange, mi-as lua vodafone… Imi plac reclamele si campaniile lor.
Cred ca este vorba despre schimbarea Romaniei in mai bine.
vodafone, piscoturi pentru toata lumea
Cred ca este legata de trecerea timpului. O coninuare cu muzica traditionala romaneasca in care romanii se distreaza ar fi perfect dupa parerea mea, o rupere de ritm!:D
Acest clip , cred eu ca vrea sa promoveze fapta , nu vorba , in orice domeniu ar fi ea. Adica sa starneasca o intrebare in fiecare …individ care il vede , ” Chiar imi pasa de copii bolnavi de..leucemie , Dar cu ce ii ajut eu? ” adica nu e destul sa dai un „Like” si automat acei oameni vor fi ajutati.
O campanie interesanta ..si fondul muzical 😀
Mesajul teaser-ului ar fi: „alergam prea mult, prea repede, avem viata mult prea agitata si nu avem timp sa vedem lucrurile importante. Suntem constienti de acest lucru, dar nu facem nimic pentru ca suntem niste egoisti.” Dar nu e nici o problema, pentru ca Vodafone ne va spune care sunt aceste lucruri importante si ne va indruma pe calea cea buna. Sa nu uitam sa decartam malaiul sau sa vorbim la telefoane pana ne sar creierii din cap.