Cum poti castiga un tricou personalizat? reklama

Foarte simplu.

Iti dai cu parerea despre ce e clipul de mai jos.

E de la Vodafone. dar e despre ceva… cumva…

Deci un comentariu la acest post va poate aduce  un tricou pe care vi-l puteti face dupa pofta inimii…

In limita unui imprimeu A4. 🙂 sau daca nu va puteti decide sunt niste idei … aici :))

Sper ca aveti inspiratie :))))

concursul se termina diseara la ora 20.00!

no! din pacate nici unul nu a ghicit despre ce era vorba… asa ca am tras la sorti cu random.org.

am eliminat comentariile postate dupa ora incheierii concursului :)))

deci… in sunet de tobe castigatorul tricoului personalizat este:

Savoire Faire!  funny pentru ca a fost chiar ultimul coment  aprobat 🙂

tre sa ai si noroc in viata….

69 de comentarii la „Cum poti castiga un tricou personalizat? reklama”

  1. Este in teaser al unei noi campanii umanitare. Doar Vodafone este cunoscut in acest sens. Despre ce este vorba e greu de spus, dar probabil ca va fi o campanie nationala in care vor fi probabil implicati toti clientii.

  2. Cred ca acest clip vrea sa ne faca sa constientizam indolenta noastra, a romanilor; toti vrem lucruri mai bune si ne pricepem de minune la identificarea problemelor, dar cand e vorba sa ne unim ca sa rezolvam o problema suntem mult prea comozi ca sa o facem, desi „ne pasa”. In detaliu cred ca este vorba despre constientizarea publicului in legatura cu o campanie umanitara a Vodafone.

  3. suntem multi carora ne pasa dar nu actinam pe masura asteptarilor ”lor” nush cine is ei si cat asteapta de la noi, oricum cu mai multe minute in retea sau nationale nu cred ca vom salva planeta ,balenele ,padurile,paduchii,furnicile etc.

  4. Sigur e o campanie de ajutorare, oricum scopul principal este sa se promoveze pe ei pentru venituri ulterioare. Pare ca videoul este petru o cauza ce prinde la oameni (gen: copii de pe strada, batranii, o familie din creierul muntilor, etc).

  5. Este vorba despre viata in general.
    Multi vor sa le pese, putini reusesc sa le pese, dar si mai putini reusesc sa puna in practica faptul ca le pasa.
    Poate nu vor sau poate nu pot sa puna in practica faptul ca le pasa.
    Dar despre ce sa le pese?
    Despre stratul de ozon gaurit, despre foametea din lume, despre faptul ca distrugem un ecosistem ori despre faptul ca planeta ramane fara apa ?
    Am ajuns la acel moment in care a ne pasa nu mai este ceva secundar.
    Acum este bligatoriu sa ne pese si nu numai despre o problema, ci despre toate cele enumerate mai sus.

  6. este pentru fundatia vodafone. o sa urmeze o campanie nationala si e normal sa sensbilizeze audienta inainte. plus ca meritam, in aceste vremuri multi sunt cei care au nevoie de ajutor si mult mai multi cei care il pot oferi, dar din pacate doar gura e de unii dintre noi, deci urmeaza momentul adevarului 🙂

    cand dai din buzunar saracesti, cand dai din inima te implinesti 😉

  7. au o campanie de strangere de fonduri pt un spital de copii / osectie de cardiologie pt copii imi pare. cred ca pt asta e reclama.

  8. S-a terminat concursul ieri la ora 20. Așa scria cu roșu la finele articolului…

    S-a aflat și despre ce era vorba când a început să fie difuzată reclama. Deci, pentru ochii tuturor, pun două link-uri: reclama și detalii despre campanie

    Gaben, așteptăm câștigătorul… 😀

  9. Prea tare reclama!!! Creeaza o stare foarte misto, imaginile au un impact puternic, foarte frumos surprinse…
    E una din acele putine reclame care iti raman in minte pentru mult timp.

    PS: Aveam de prezentat pentru azi un proiect despre o reclama buna pusa in comparatie cu una proasta…Mersi de ajutor!

    SERVUS!

  10. nu suntem chiar multi in romania da ne ajutam unul pe celalalt eu stiu cativa oameni tu stii alti oameni copii tai stiu si ei cativa .Si impreuna suntem mai puternici

scrie! :)) simplu. cu contul de Wp, Fb sau Tw

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.