v-am promis sa va arat niste filme de la raliul la care am participat, doar ca am intarziat din cauza ca numa nu reuseam sa randez filmele cum trebuie. Dar… daca insisti… nu se poate sa nu mearga!
am crezut ca ma ia cu lesin! foarte greu cu videourile… cu editarile si randarile… am muncit vreo cateva ore pe clipul asta. sper sa va placa…
pentru video dati un click pe titlul articolului sau pe ”citeste mai mult”
ce senzatie trebuie sa fie. bravo, man!
absolut de nedescris. ca sa iti faci o idee media pe toate probele a fost de 114 km/ora. absolut incredibil. adrenalina pura!
Foarte tare. Bravo. Eu cred ca as fi murit in primele 10 secunde.
Ce bine iti sta in stanga <–
Felicitari! Poate avem noroc si intr-o zi ne arati si cum arata foile…sau sunt pur si simplu indicatiile spuse mai departe?
Felicitari!
mereu m-am intrebat ce semnificatie au toate indicatiile pe care le da copilotul. ar fi bun un tutorial sa intelegem si noi:) felicitari pentru experienta, sunt sigur ca senzatia e de nedescris!
Băi, tare limba asta!!! „Bravo Gaben, de data asta ai fost acolo.”
Felicitari. Cat ai slabit la tura asta (emoţii, adrenalina, scuturaturi, etc)?
Felicitari!Ce fata de om serios aveai, om cu responsabilitati, nu gluma.Peisajul era fantastic, pacat ca n-am inteles mai nimic din „postul” tau. 🙂
super tare, adrenalină pură dar n-am înțeles nimic:)) cu pasager nu se poate face o cursă?:D
Ba cat de tare:))! Felicitari!
Nu inteleg coduri aleea 🙂 Credeam ca ,copiloti zic vezi ca urmeaza la drepta :)) cum imi zice nevasta mea „ia`o la dreapta ia`o la stanga” :))
uai ce emotzii am avut in partea aia de film cand se vedea si drumu… ashe m-am infipt in scaunu de la birou, tata am asudat…
felicitari!!!! tare mare curaj ai avut.
Dolofane, ai fost pe faza!
Foarte fain in al doilea clip, se vede ca tragea tare de masina dupa felul in care iti impingea capul in spate.
Foarte tare!!
era frumos sa pui un clip doar cu drumul si ce vorbeati voi.
Sa intelegem mai bine prin ce ai trecut!
felicitari 🙂
la minutul 4:35 cred ca incerca sa dea subscribe. era cu degetul pe „click aici” 😀
Fain fain, cred că e super senzaţia.
Fara cuvinte. Numai dupa ce treci prin asa ceva stii cu adevarat ce inseamna andrenalina pura. Ceva asemanator gasiti si aici http://cassian-cezar.blogspot.com/2011/07/conscurs-la-rally-sprint-sm.html , dar la nivel de amatori.
Felicitari Gaben! Cred ca senzatia e de nedescris, mai ales ca nu vezi mai nimic, doar umbre :))
foarte fain, nici eu nu inteleg codurile, si eu credeam ca, …… copilotii spun viraj la dreapta 30 grade de exemplu……… s.a.m.d…….banuiesc ca inainte ai facut ceva curs de copilot….. dar daca nu as fi stiut, ziceam ca faci treaba asta de ceva timp… felicitari
Da, o facut un curs intensiv de copilot, pe drum , pana la Covasna, cu alt pilot (Ungur)
High speed audio/blogging/ keep it up man !Q
Nu amețești de la faptul că trebuie să te uiți mai mult în foaie decât la drum?
mi-ai trezit interesul, acuma astept luna august sa particip si eu ca posibil copilot de test la un raliu
Pingback: Dialogul pilot – copilot de raliu – explicat | Gaben.ro
Nu prea ai timp sa stranuti.
Pingback: Camera Contur+ Plus – reklama | Gaben.ro
Stanga unu – dreapta doi
C-asa-i hora pe la noi!
Bravo, Gabenule!