Algoritmul de „autocomplete” de la Google tine seama de cautarile navigatorilor, inclusiv cele proprii (asa ca daca cineva cauta „Destept mi-s” data urmatoare este posibil ca sa se regaseasca … 🙂 ) dar este si cat se poate de des „adus la zi” adica daca tot mapamondu’ cauta „Romanii sunt prosti”, tu din Romania, ca sa il „contracarezi”, tre’ sa tastezi non stop, 25 din 24 de ore, ceva de genul „Ba suntem destepti” … 🙂 🙂
Degeaba cineva cauta „Frumos mi-s măi” daca nu exista pagini web care sa ii prezinte, cu surle si trambite, frumusetea. Cam cat de „bou” sa fie Mr. G ca sa se lase pacalit ? O fi el „motor” dar nu este bou. Nu stiu daca cei care au lansat campania inteleg foarte bine cum „gandeste” Mr. G si mai ales faptul ca „gandeste” in permanenta si se adapteaza in permanenta. El cauta sa ofere rezultate cat mai relevante pentru cautari. Cine cauta ceva care nu este online ? De ce ar tine seama Google de o cautare (sau mai multe) catre ceva care nu exista ?
Si cine dracu se uita la „autocomplete” in Google ? Ca doar nu intri online doar pentru a vedea ce iti mai „ofera” Google la „automplete” pentru a naviga …
Cam „prostanaca” campania … (stiu ca este cacofonie si de aceea am folosit-o 🙂 ).
campania ‘virala’ de la Rom mi s-a parut si mie o prostie. eu unul as fi batut mai bine in cuie treaba faina cu care au pornit prin seria aia cu ‘partidul te vrea tuns’….oricum daca intrebi ce slogan are Rom, toti cred ca ar zice treaba cu senzatii tari din…
Eu mananc cioco fagaras 🙂
Pingback: Românii sunt români | mariusrusu.ro
rau, suna rau, astia suntem noi, stim sa pacalim si sa inventam cel mai bine…
Algoritmul de „autocomplete” de la Google tine seama de cautarile navigatorilor, inclusiv cele proprii (asa ca daca cineva cauta „Destept mi-s” data urmatoare este posibil ca sa se regaseasca … 🙂 ) dar este si cat se poate de des „adus la zi” adica daca tot mapamondu’ cauta „Romanii sunt prosti”, tu din Romania, ca sa il „contracarezi”, tre’ sa tastezi non stop, 25 din 24 de ore, ceva de genul „Ba suntem destepti” … 🙂 🙂
Degeaba cineva cauta „Frumos mi-s măi” daca nu exista pagini web care sa ii prezinte, cu surle si trambite, frumusetea. Cam cat de „bou” sa fie Mr. G ca sa se lase pacalit ? O fi el „motor” dar nu este bou. Nu stiu daca cei care au lansat campania inteleg foarte bine cum „gandeste” Mr. G si mai ales faptul ca „gandeste” in permanenta si se adapteaza in permanenta. El cauta sa ofere rezultate cat mai relevante pentru cautari. Cine cauta ceva care nu este online ? De ce ar tine seama Google de o cautare (sau mai multe) catre ceva care nu exista ?
Si cine dracu se uita la „autocomplete” in Google ? Ca doar nu intri online doar pentru a vedea ce iti mai „ofera” Google la „automplete” pentru a naviga …
Cam „prostanaca” campania … (stiu ca este cacofonie si de aceea am folosit-o 🙂 ).
campania ‘virala’ de la Rom mi s-a parut si mie o prostie. eu unul as fi batut mai bine in cuie treaba faina cu care au pornit prin seria aia cu ‘partidul te vrea tuns’….oricum daca intrebi ce slogan are Rom, toti cred ca ar zice treaba cu senzatii tari din…
Aia a fost magnifica ! Excelenta campanie!