#Clujbrandstour – Jolidon

Vreau să te rog să faci măcar o dată un experiment.

Nu vreau să te îndemn să cumperi ceva.

Nici nu vreau să te conving de ceva.

Vreau doar să simți ce înseamnă perfecțiunea.

Du-te și ia un produs Jolidon în mână și studiază-l cu foarte mare atenție.

Orice produs. De oriunde…

Privește fiecare cusătură. Fiecare material. Fiecare detaliu.

Caută un defect. Cât de mic… Orice…

.

Spune-mi, nu-i așa că e PERFECT?

.

.

Jolidon nu e  topuri, cifre sau statistici.

Jolidon nu e despre milioane de euro.

Și nici despre piețe, export și planuri de vânzări.

.

Jolidon înseamnă  2500 de oameni care livrează PERFECȚIUNE .

2500 de oameni gândesc, planifică, produc și livrează PERFECȚIUNE în fiecare zi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt:

Banca TransilvaniaNapolactVitacomFarmecJolidonUrsus şi Trilulilu,

iar ca parteneri îi avem pe:

Best Western Plus Fusion HotelAutonomLudwig Bavarian BierhausStarbucks şi Webfactor.

scrie! :)) simplu. cu contul de Wp, Fb sau Tw

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.