Vreau să te rog să faci măcar o dată un experiment.
Nu vreau să te îndemn să cumperi ceva.
Nici nu vreau să te conving de ceva.
Vreau doar să simți ce înseamnă perfecțiunea.
Du-te și ia un produs Jolidon în mână și studiază-l cu foarte mare atenție.
Orice produs. De oriunde…
Privește fiecare cusătură. Fiecare material. Fiecare detaliu.
Caută un defect. Cât de mic… Orice…
.
Spune-mi, nu-i așa că e PERFECT?
.
.
Jolidon nu e topuri, cifre sau statistici.
Jolidon nu e despre milioane de euro.
Și nici despre piețe, export și planuri de vânzări.
.
Jolidon înseamnă 2500 de oameni care livrează PERFECȚIUNE .
2500 de oameni gândesc, planifică, produc și livrează PERFECȚIUNE în fiecare zi.
Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.
Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt:
Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu,
iar ca parteneri îi avem pe:
Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor.