Io personal nu am nimic cu băieții de la Voltaj. Ba chiar m-am surprins de câteva ori fredonându-le melodiile. Nu-i ascult, nu le-am cumpărat muzica niciodată (da, cumpăr albumele artiștilor care îmi plac) și de mai multe ori am schimbat postul de radio când începea o melodie cântată de ei. Deci/ nu-i iubesc da nici nu-i urăsc. Fele-fele! (fix ca rețeta pentru șpritz… jumate apă-jumate vin) 🙂
Pur și simplu nu-s pe frecvența mea. Asta nu înseamnă că nu-i apreciez ca oameni în primul rând și ca artiști în al doilea rând. Știu că nu pare, dar ce fac ei nu e chiar o chestie pe care o poți face și tu. Tu, care ești special și citești rândurile acestea. Nu poți! Pariu!
Buuunnn…
Acuma că te-ai supărat pe mine, că te-am subestimat, am și eu o nelămurire… cred că v-ați așteptat la asta…
Voltajii au lansat astăzi o melodie. Da au lansat-o nene, de-mi curge sânge din nas… și nu pot să nu mă gândesc:
de ce trebuie să faci show când lansezi o melodie? Posturi de radio, net, youtube, clipuri, comunicate de presă, reclame pe facebook, adwords, porumbei, mesaje în prăjiturele, teasinguri, treburi, chestii…
chiar e musai? Faci chestia asta pentru că melodia e de căcat sau așa tre să faci pentru orice melodie?
deci?
Sper că ai înțeles că nu am nimic cu Voltaj…
Fele-Fele 🙂
Cum altfel sa devina populară?
pai lumea o sa o ascute si o sa zica: uite ce melodie misto! hai sa le spun si prietenilor mei… nu?
Este vorba de „reach”. In ziua de azi ai succes daca produsul tau este promovat la cat mai multi oameni. HTH
deci piesa nu are nici o importanta? nu?
Este importanta si piesa. Dar degeaba ai o piesa buna daca nu ajunge la un numar cat mai mare de oameni. Si bineinteles stim cu totii ca toate piesele sunt bune 😉
Pur si simplu si-au pierdut din farmec peste ani si cauta sa-si faca cat mai multa reclama. La cati bani baga in asa ceva, se asteapta sa aiba incasari triple si „meritul” melodiei. Muzica comerciala din ziua de azi e facuta doar pentru bani. Simplu.
La fel ca majoritatea kkturilor care se vand pe piata in ziua de astazi si muzica a devenit un „produs” … orice produs are nevoie de marketing pentru a avea succes. Calitatea produsului in sine este mai putin importanta decat si-ar dori oamenii care cumpara calitate si nu reclama (adica aia care gandesc singuri si nu ii lasa pe altii sa gandeasca pentru ei), dar asta este alta discutie. Pe scurt muzica=telemea=salam=orice kkt care se vinde pe piata capitalista libera (sau qvasi-libera, dar si asta este alta discutie), deci inevitabil are nevoie de reclama, tocmai pentru ca se vinde si pentru ca reclama este sufletul comertului, nu? Dar tu ca om de marketing stiai deja toate astea si inca vreo cateva in plus, nu-i asa?
E ca la filme. Cu cât un film e mai de kkt, cu atât va fi mai agresiv promovat și trailerele mai interesante. Exemplu ? Star Wars VII.
ps.
Mie nu îmi place Voltaj. Solistul URLĂ, chitariștii freacă ( efectiv freacă ) chitările să hârâie cât mai dampulea, și TOBA TARE ( să bubuie difuzoarele ). Și spun asta eu ascultând mult rock ( ultimul concert a fost Satriani la Cluj ).
In general (adica in peste 99% din cazuri) schimb postul daca aud Voltaj. Mi s-a pus pata pe ei atunci cand, auto-intitulandu-se „trupa rock” (!!!???!!!), au spus ca melodia lor „Asta-i viata” (cred ca asa se cheama, nu merita sa dau un search pe goagal/iutub NUUUUUU seamana cu capodopera Queen „We will rock you”. Da nici pe departe!!! Hai sa mori tu, ma gandeam….
Orice trupa de kkat ca ei tre sa lanseze kktul si la Marutza, si la Razvan&Dani (nush’ cine-s astia 🙂 ) etc. Vezi si Andra, Bere Gratis (sa mor io – a doua oara – astia au 2 melodii de le stie lumea si gata, mare trupa!!!!).
In cocnluzie, cu cat esti kkt mai mare tu asta de-ti lansezi kkt-ul, cu atat mai mare tambalau tre sa faca in piata!
^Cristi, argumentul tau este destul de pertinent. Regleaza-ti gramatica si esti ok 😀
În România, etalonul suprem după care se stabileşte valoarea artistică a unei piese este dacă şi în cât timp a intrat în repertoriul de nuntă. Restul e tăcere.