Pai afla cat a costat logo-ul de la ANAF. Inmultesti cu 100, aplici radical, imparti la 10 si ridici la puterea a 2-a. La sfarsit multiplici cu 1/1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.
Mai putin, mult mai putin decat logo-ul achizitionat de „Nutzi” … ala cu frunza, care costa in mod normal cateva sute de euro si pentru care s-au platit n’spe milioane de euro (mai exact 250).
Ma indoiesc ca Google a apelat la o firma de publicitate, marketing si comunicare fie ea vizuala sau de alta natura care sa ai fi emis la sfarsit o factura de pe care se poate citi clar pretul logo-ului cu tot ce a implicat realizarea acestuia.
Mai mult ca sigur angajatii Google au realizat aceste lucruri si e cam greu de cuantificat exact cat a costat, mai degraba cate ore de munca au fost investite, pentru ca echipa care s-a ocupat de aceasta sarcina probabil nu a avut un numar constant de membri pe toata perioada si probabil de la cap la coada nu au lucrat exact aceeasi oameni in aceeasi formula, sa nu mai vorbim si de faptul ca fiecare are alt salar. E greu de spus cat a costat, mai usor e de aproximat orele de lucru si media salariilor celor care au lucrat desi ultima parte e problematica, dar nu imposibila.
Pai afla cat a costat logo-ul de la ANAF. Inmultesti cu 100, aplici radical, imparti la 10 si ridici la puterea a 2-a. La sfarsit multiplici cu 1/1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.
Ah… deci asa…
Sigur e egal cu salariul Andreiei Esca .
Mai putin decat a costat logo-ul nostru de tara, frunza inventata de Elena Udrea! 😉
https://stocklogos.com/topic/famous-logo-designs-and-how-much-did-they-cost
Ala vechi e facut pe gratis de Serghei in Gimp.
Ma amuza insa scorul platit de Accenture… chiar daca probabil e vorba nu doar de logo in suma aia ci de o intreaga „imagine” pentru ei.
Mai putin, mult mai putin decat logo-ul achizitionat de „Nutzi” … ala cu frunza, care costa in mod normal cateva sute de euro si pentru care s-au platit n’spe milioane de euro (mai exact 250).
Rectific, era vorba de 20 lilioane, nu 250. Oboseala…
Ma indoiesc ca Google a apelat la o firma de publicitate, marketing si comunicare fie ea vizuala sau de alta natura care sa ai fi emis la sfarsit o factura de pe care se poate citi clar pretul logo-ului cu tot ce a implicat realizarea acestuia.
Mai mult ca sigur angajatii Google au realizat aceste lucruri si e cam greu de cuantificat exact cat a costat, mai degraba cate ore de munca au fost investite, pentru ca echipa care s-a ocupat de aceasta sarcina probabil nu a avut un numar constant de membri pe toata perioada si probabil de la cap la coada nu au lucrat exact aceeasi oameni in aceeasi formula, sa nu mai vorbim si de faptul ca fiecare are alt salar. E greu de spus cat a costat, mai usor e de aproximat orele de lucru si media salariilor celor care au lucrat desi ultima parte e problematica, dar nu imposibila.
100.000$=logo+gif