Doritos, legendarul brand de chipsuri sau ce or fi făcând ei și-au lansat pagina de facebook în Romania. Și cum lansezi mai bine o pagină de facebook decât bătându-ți joc de un monument închinat eroilor revoluției. Mai bine, ați putea face o serie, doar e plină țara de monumente de care să vă bateți joc. Avem…
Nu pot să nu observ armata de like-uitori care deja au dat cu click-ul pe pagina cu pricina, poate în speranța unui mic cadoaș de deschidere…
Și ca să fim înțeleși: știu că mizeria asta a plecat de la un specialist român din ăsta care o arde ”online guru” pe la conferințe. Ca să se viralizeze!
Nah că vă ajut și eu să o viralizați! V-am dat report și o să rog pe toți oamenii pe care îi cunosc să facă al fel!
L.E. intre timp imaginea a fost stearsa. nici o mențiune, nimic… mda. social media de românica. eu, în locul lor, mi-aș fi cerut scuze…
L.L.E. Doritos a publicat pe pagina lor scuze pentru postarea ”nepotrivită”.
Cartofu’n bat a fost de la bun inceput o bataie de joc.
nu zic nu. dar e plina tara de turnuri. fix ala al eroilor revolutiei l-au gasit? de ce nu pun un cips si pe un lagar unde au murit evrei. e acelasi lucru…
Daca ai 40 de ani si cauti scandal, atunci da, e acelasi lucru. Pentru ca scandalul aduce trafic, care aduce niste bani de marketing de la marci precum doritos.
Dar internetul n-a fost inventat doar pentru ca bloggerii sa faca un ban inventand scandaluri, ci ca scena dezbaterilor sa creasca, ajungand sa includa pe toata lumea.
Adica si pe cei care cred ca pe internet nimic nu e tabu, mai ales sa inlocuiesti un element abstract al unui monument abtract, cu altul.
Serif. Nu ma cunosti deloc. Nu am cautat niciodata scandal. Doar ca sunt lucruri de care nu-mi place sa vad ca ajung bataie de joc. In rest ras si voie buna…
Geo, cand un monument ajunge asa, e o bataie de joc. Gaben nu cauta trafic, is exprima opinia liber. Traim intr-o tara libera. Punct.
sigur ai gresit si blogul si destinatarul mesajului … in rest, tara deja e vanduta, de mult… iar noi (sau majoritatea inapta) am ajuns sclavii celor care au cumparat-o, de voie sau de nevoie … asa ca ce mai conteaza o bataie de joc sau un pipi mic pe un monument national …
Nu știu de ce crezi că proștii lor sunt mai deștepți ca ai nostri.
Prostii lor nu se iau la fel de in serios. D’aia.
gaben nationalist cronic :))) vezi ca si-au cerut scuze
Am vazut. Era si normal.
Galben, mai prajit, maro, e o gafa de girafa, de ca-ro.
Nici mie nu imi place monumentul, mi se pare urat.
Dar, oricat de urat ar fi, nu ne putem raporta la el ca la orice constructie: este un monument dedicat miilor de morti din Decembrie 1989. Si asta il face complet nepotrivit pentru scamatorii publicitare de tipul celei incercate de Doritos.
Firma asta e din SUA, nu-i asa? Ce-ar zice americanii dacă un producător de prezervative cu gust de fructe, dintr-o țară străină, și-ar lansa produsele în SUA printr-o reclamă în care Statuia Libertății apare cu un prezervativ între buze?