Problemă de clasa a 2-a . la marketing

swOamenii au 5 simțuri. Oamenii normali, zic…Aici nu intră și ”bunul simț”. Ăsta lipsește la multă lume…  Dar asta e altă discuție. Deci 5 simțuri certe.

La un moment dat niște cetățeni au declarat că ei, spre deosebire de restul populației mai au un simț. Al 6-lea.

Care prezice viitorul sau le permite să vadă oameni morți umblând creanga prin urbe.

S-au făcut și filme… Bun. Nu ne băgăm că nu ne pricepem.

Dar… Alți cetățeni, ceva autorități în domeniu, au făcut ei ceva studii savante și au declarat că totul e o ”vrăjeală” ieftină.

Subiect închis!

Bun. Acuma vin eu și întreb:

Dacă o companie a făcut o gamă de produse care folosesc al 6-lea simt, ce ar putea face în continuare?

Faci un down grade? Ne pare rău , produsele noastre au piedut un simț? Reducere de 15% la simțurile mașinii de spălat?

Frigiderele noastre sunt mai puțin simțite? Aragazuri (așa se scrie!) cu 5 simțuri la preț de 6?

huh?

7 comentarii la „Problemă de clasa a 2-a . la marketing”

    1. Salut. Chiar nu se scrie asa. Se scrie „Aragazuri”. Iar la obiect: ce te bagi tu? Al saselea simt ala e pentru femei. :-)) Ai tu extra simt pentru culori? Stii tu ce e aia „fuchsia”?

  1. bine… treaba aia nu e o metafora? :))

    presupun ca masina de spalat cu 6 simturi nu are rol de exorcizator sau rol de a spala hainele fantomelor :))

Dă-i un răspuns lui Mocan Robert AbelAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.