Astazi am sunat toată ziua la Orange. Nu contează de ce… Problemele obișnuite… În fine… am reușit după câteva ore de apăsat taste și ascultat melodii să dau de o operatoare. Am vorbit cu ea. Problema mea nu se putea rezolva pe loc și am rămas să mă sune ea…
Și m-a sunat:
– Bună ziua! Sunt A….
– Bună ziua! Pentru limba română apăsați pe 1. For english press 2…
– Aaaaa… stiti… sunt de la…
– Pentru limba română apăsați pe 1. For english press 2…
urmează o pauză penibilă. câteva secunde… apoi femeia apasă o tastă…
nu știu care. Dar pentru că îmi intrasem în mână am dat toate prunele din sac:
– Ne pare rău. Toți operatorii sunt ocupați în acest moment. Vă rugăm reveniți! Și am închis!
… n-a mai revenit, dar măcar o să adorm zâmbind diseară…
Nu-i corect! Trebuia sa-i pui muzica si s-o lasi sa astepte. Sunt curios dupa cat timp inchidea…
well… atata mi-a venit :)))
Eventual vreo manea. 🙂
Vorbesti SERIOS? Daca e adevarat…pffff…esti un model de urmat intru d-astea! :)))))
am cateva chestii la activ… https://gaben.ro/2011/12/22/trolling-cand-stai-la-coada/
Ha-ha, credeai ca ma prinzi. l-am vazut pe asta cu banca de cand l-ai „urcat”. Ai un mare LIKE de la mine.
Ha ha ha! Trebuie sa incerc si eu! De ce nu? Mi se pare ca e chiar prea putin la cat trebuie sa astepti ca sa potu vorbi cu cineva de la suport telefonie mobila. Eu i-as fi bagat si placa cu „aceasta convorbire poate fi inregistrata…”
foarte tare
genial !
Respectele mele domnu!!! Eu o data am renuntat la abonament, pentru ca nu mi-a putut spune ala de la ei de unde imi dau mie minutele. L-am lasat cu gura cascata…
Asculta conversatia asta. Poate ceva asemanator cand te suna cineva. 🙂
Interesant experiment 🙂
Daca am inteles bine tipa te suna inapoi cu un raspuns de care aveai nevoie. Nu?
Ai sacrificat raspunsul, maine vei naviga prin labirintul de taste ca sa afli raspunsul pe care il puteai avea deja 🙂
da. dar satisfactia… nepretuita… :)))
Pingback: Scurtissime – 4 Decembrie 2013 | Diverse | Robintel
Maxima asta ! Si-o merita :))))
sa nu te superi pe mine, te rog eu, dar ceea ce ai facut mi se pare jenant. 1: de ce sa iti versi of-ul pe un simplu angajat, care nu are nici o legatura cu supararile tale pe companie? si be: ai fi preferat sa te tina in asteptare 20-30 de minute pana iti crestea fierbinteala si mai tare? e asa de usor sa dai cu parul fara sa stii ce e in spatele cortinei.
PS daca ai nevoie de asistenta la orange, te rog, suna-ma pe mine. da un mesaj in private, iti dai nr meu de telefon si ne auzim sa incerc sa te ajut
Vesnica scuza absolut penibila. Ca e doar un angajat care respecta ordinele. Exact ca si jandarmii de la Pungesti care respecta ordinele si bat oamenii nevinovati care isi apara pamantul si dreptul la o viata curata.
Silviule, exista oficial doar doua variante de ati spune pasurile: unui robot si, cu mare dificultate de multe ori, unui operator.
Dupa ce te tin ore in sir in asteptare, de multe ori chiar inchid in timp ce stai ca fraierul, nu iti rezolva nici problema pe care o ai, crezi ca cineva mai are chef sa menajeze si sa ii fie mila de operator? Ala e singurul reprezentant al Orange-ului. Sa isi asume si riscul de a i se intoarce tratamentul penibil pe care il manifesta si ei catre clienti de multe ori.
Cand am facut sesizari ca in Baia Mare Orange are mari probleme de semnal i-a durut in fund. Dupa nenumarate discutii, dupa luni de zile, un operator a recunoscut pana la urma ca stie ca sunt probleme tehnice in Baia Mare dar nu exista o perspectiva legata de rezolvarea lor.
De aceea am renuntat la Orange dupa ani multi de abonament. Ma saturasem ca in biroul meu (din centrul vechi al orasului, nu de la periferie, sa trebuiasca sa stau lipit cu nasul de geam daca vroiam sa vorbesc la telefon.
uite inca una de acest gen de pe facebook
http://oi44.tinypic.com/2s7711t.jpg