Nu ma pricep la constructii. Nu am calificarea necesara.
Dar am lucrat pe vreo 40 de santiere asa ca macar la nivel de
dat cu parerea ma calific. Dar cand lucrurile se petrec impotriva
bunului simt si al logicii nu ma pot abtine sa nu comentez!
pentru video dati un click pe titlul articolului sau pe ”citeste mai mult”
Sa stii ca asa e… Nu stiu care sunt metodele si tehnicile de asfaltare la noi, dar acum 3 zile am facut Cluj – Baia Mare si retur si e dezastru, lucrari ca lucrari facute pe bucati, dar acele denivelari peste tuburi…
haha esti super in video-ul asta :))
Acuma vis-a-vis de subiect, eu cred ca implica niste costuri suplimentare daca s-ar face drumul pe cate 1 km plus ca cine stie ce manager de proiect e acolo…
P.S. Sa nu uitam ca vin alegerile, în cazul în care nu ar fii gropi le-ar sapa dobitocii ca sa vada lumea cum le astupa apo…
Salutare!
Sunt din Dej de origine. Imi amintesc cand eram copii, cum mergeam noi la Cluj cu trabantul tot intr-un slalom printre gropi, si drum in lucru. Asta era acum 20-23 de ani. In tara asta nimic, niciodata nu se termina. Stai sa vezi cat timp trece pana isi dau ei seama ca o gresit ceva si se apuca din nou sa sparga drumul din nou! Am impresia ca unii imprumuta anumite utilaje si se apuca ei si trag de utilajele alea pe tot proiectul dupa care trebuie sa le returneze. Si dupa aia imprumuta altele si fac cealalta parte a proiectului. Ma gandesc si io ca alta explicatie rationala nu am. Eh, hai noroc si la bucsi si la telescoape!
Gaben, tu esti putin naiv sa crezi ca toti cei implicati sunt idioti. Tot circul asta nu e facut din nestiinta sau din prostie, este facut intentionat! Sursa mea e sigura, un tanar absolvent de topologie s-a angajat la un mare santier de drum pe langa timisoara, si s-a angajat intr-o pozitie buna ca avea cunostinte si prieteni. Bun asa. Si in scurt timp de la angajare a aflat ceea ce toata lumea stia, drumul era in constructie de peste 20 de ani iar sefii cei mari faceau orice ca sa NU termine drumul, pentru ca lucrarile erau finantate de stat si le asigura tuturor painea forever. tanarul nostru a stat in cumpana ce sa faca, sa mearga la politie si sa-i dea in gat, sau sa-si pastreze noul loc caldut si sigur.
Asta cu mersul la poliție e tare. Deci se ducea la poliție și… ce urma? Îi reclama și venea poliția să-i aresteze, nu? Pentru tulburarea liniștii publice, probabil. 🙂
cam asa s-o intamplat si pe drumul care il fac zilnic. cluj-chinteni(judetean), o sapat baietii. o pus tuburi, o astupat cu pamant si pietre, si asa l-o lasat.(cica patronul firmei e anchetat de DNA)…va dati deama cand o sa fie gata drumul…..totul e suspendat amu…… mai vin si mai arunca cate o lopata de pamant cu pietris in gropile ce s-au format………masinutza mea un logan cred ca saraca o devenit 4*4 offroad fara sa vrea………..cred ca atunci cand va fi gata drumul o sa-i fie jena sa circule pe el… .:) ..sau mai degraba saraca poate nu va mai fi in perioada cand va fi gata……drumul…
Cipri, nu te plange, ca totusi, fata de alte localitati aveti multe avantaje cu d-na primar.
le fac in bataie de joc…in locurile unde trebe asfalt ţapăn, adică un strat bunicel, ei toarna o foita de asfalt, in alte locuri…baga de n-ai treaba, de 3 degete gros :))
acuma se duce zapada, sa vezi acum cratere
Gaben,in orasul in care locuiesc eu,anul trecut ploua torential.Baietii astia cretini ce faceau?Asfaltau 😀 pe timp de ploaie torentiala ei asfaltau drumurile.Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul 🙂
P.S. Probabil incercau ceva asfalt nou care se prinde mai bine cu apa din cer :))
Avem drumuri?! unde? lucrari da… drumuri.. nu stiu ce sa zic.
Am discutat si eu cu un inginer de santier si l-am intrebat de ce nu fac lucrarile de calitate. Aceste contracte care se fac sunt cu 3-5 sau 10 ani garantie, iar majoritatea primarilor il fac cu o garantie de 3 ani. Deci asa platesti asa lucrare ai. Hai sa ne uitam, nu mai departe de lucrarea facuta intre Zalau si Cluj (de Italieni daca nu gresesc) ce calitate de lucrare ii. Nu poti fura din bani si sa ai si lucrare de calitate, mai ales in timp scurt. Asa ca mare lucru daca cei care repara drumul intre CJ si BM nu-i firma falimentara din Ungaria, care nu reusea sa prticipe la licitatii in tara ei, dar aici a primit cele mai multe lucrari (podurile din SM sunt lucrarile dezastru facute de catre ei)
Densitatea maxima de santuri si damburi e pe Mesteacan si incep/se termina de la Somcuta Mare. Parca le-o lasat intetionat pe drumul cu serpentine ca sa te „surprinda placut”.
Si in plus drumul asta nu e reparat cum trebuie. Adica nu e sapata la 1,5 metri si cladit de la fundatie cu toate agregatele alea de granulatii diferite compactate cum trebe si separate cu nustiuce geotextil foarte scump importat din Norvegia sau Madagascar.
In 2 ani mai vin cateva echipe care mananca, beau si dorm pe marginea drumului sa repare gropile si damburile facute de TIR-uri.
Pingback: Ce este KONY 2012 și de ce ar trebui să te intereseze - Alt om
da… :)) bun subiect !
exact asa, punem pietre nisip….
Gaben, poti sa contezi si pe Zolteeen in corul tau.Ai perfecta dreptate legat de cretinii astia. Zona asta a noastra este zona cu cele mai rele drumuri din toata tara asta ‘ minunata ‘.
Baia Mare – Dej – PRAF
Baia Mare – Sighet – Viseu – Borsa – PRAF
Baia Mare – Satu Mare – PRAF
Deci in oricare directie ai vrea sa o iei iti spargi masina.
Drumarii, adica cei ce (nu)repara drumuri, au o vorba a lor, un fel de crez: „Unde-i groapa punem apa, unde-i damb punem pamant/asfalt”