În general nu îmi plac campaniile care nu au un scop precis și sunt făcute doar de dragul „hai să cheltuim bugetul, că ieșim rău altfel”.
Nu îmi plac nici campaniile care sunt prea pe făgaș. Adică uite produsul, asta face, dă banul.
Bun. Am lămurit încă o chestie.
Așa că vă puteți da seama ce fain m-am simțit când am fost invitați să vedem Doogie Bag.
Care pe scurt e o pungă de hârtie! Cum poți să faci o campanie foarte faină cu o pungă de hârtie?
No, aici vine partea de geniu! meseriașii de la Unilever Food Solutions și cei de la Makesense au gândit o campanie care să sensibilizeze lumea referitor la cantitatea de mâncare pe care o aruncăm. Care „conform unor studii” este foarte mare. Dacă aveți timp, documentul este interesant de citit.
Deci, pungile se dau la restaurante, permițând astfel oamenilor să ducă mâncarea acasa. Dacă o transportă într-un mod igienic, mâncarea poate fi folosită și a doua zi sau dată unei alte persoane. Dintr-o dată doggie bag, adică punga în care duceai resturile la câine devine punga în care duci mâncare pentru acasă – goodie bag. Chiar dacă mâncarea nu e utilizată, clienții pot observa cât de multă mâncare se irosește. Și pe viitor vor face economie!
Așa că s-au tipărit 5000 de pungi care vor încerca să obișnuiască oamenii să nu risipească mâncarea. E o acțiune care pentru prima oară ridică problema gestionării resturilor alimentare. Bravo Unilever Unilever Food Solutions , bravo Makesense pentru inițiativă.
PS. Mulțumim Oana pentru seara minunată! Și Raluxei care a fost îngerul nostru păzitor.