Dacă citiți acest articol sperând să găsiți informații despre cum să vă reziliați un contract mai repede de termen, să nu pierdeți vremea. Vreau să vă povestesc cum decurge rezilierea unui contract expirat la Vodafone. Până acum era nevoie să mergi la un shop și să faci o cerere. Exista posibilitatea să faci și la telefon chestia asta dar nu sunt sigur cum decurgea procedura așa că o las deoparte.
Deci. Mergi la shop. Depui o cerere de reziliere. Se înregistrează cererea. Se verifică dacă perioada contractuală îți permite să reziliezi contractul.
Ești ok? Da, ești ok!
Se reziliază contractul?
– NU!
– Cum NU?
– NU!
– De ce?
– Pentru că nu avem acordul centralei. Care acord presupune reverificarea datelor.
– Păi… datele sunt corecte… Nu mai vreau abonamentul. Și contractul a expirat…
– Veți fi sunat de un coleg de la centrală ca să finalizați rezilierea contractului. În câteva zile!
Am rămas mut! De uimire. De indignare. Nici eu nu știu exact.
Ca să nu existe dubii, nu am niciun fel de obligație contractuală să mai păstrez numărul respectiv. Am plătit mai bine de 3 ani. Contractul initial era pe 2 ani. Nu aveam facturi restante, nici un fel de obligație. Deci? Cum se poate explica?
Am fost sunat după fix 10 zile. Da, au fost sărbători. Și? Eu abonamentul îl plătesc și în zilele de sărbătoare.
Cinstit era din punctul meu de vedere să se oprească facturarea din ziua în care am depus cererea. Și să reziliați contractul la data când aveți timp să mă sunați. Dar de ce să plătesc 10 zile un abonament pe care nu îl doresc și nu il folosesc?
Am păstrat intenționat pentru sfârșit rezumatul discuției telefonice:
am fost sunat de o doamnă care foarte politicos m-a întrebat dacă sunt sigur că vreau să renunț la acel număr de telefon.
– DA! Sunt foarte sigur.
– Sunteți nemulțimit de serviciile noastre?
– DA!
– De ce?
– Pentru că plătesc un număr de telefon pe care am cerut să nu îl mai plătesc acum 10 zile, doar pentru că voi doreați să vă confirm că sunt sigur!
După aceste 10 zile am căpătat așa o siguranță…
Dacă vreți un sfat de la un om cu experiență în relația cu operatorii de telefonie mobilă: în ziua în care faceți contractul pentru un abonament, faceți și cererea de reziliere. Peste un an sau doi. Nu contează. Doar că în acest fel veți fi siguri că rezilierea contractelor se face la data la care vreți voi. E perfect posibil. Am făcut-o eu la Zapp. Pentru că la Zapp dacă nu reziliai contractul în ultimele 10 zile, se prelungea automat cu un an de zile. Și dacă nu plăteai te suna direct un avocat. Nu te mai suna un operator. Deși acum dacă privim retrospectiv tehnicile de dat țeapă au reușit să îi îndepărteze pe clienți. Pe termen lung se dovedește că sunt păguboase. Hai să vedem acum câți clienți are Zapp? Deși tarifele sunt foarte mici… Faliment…?
wow…ce experienta…La fel am patit si eu cu rezilierea unui contract la RDS.
Ma intereseaza subiectul ca si eu vreau sa termin cu vodafone in luna mai cind imi expira contractul Mi-ar lua prea mult sa scriu 2 chestii pe care le-am patit cu ei si m-au nemultumit profund Dar din ce ai scris sa ma interesez si eu din timp sa nu am surprize(neplacute)
Pingback: Legea Haiducilor! « Gaben.ro
Pingback: Sunt apatrid. Am părăsit Maximia…