O reclama la o mașină. Ideea originală de altfel era să ghicești unde este mașina. Apoi urmează o tragere la sorți și poți deveni proprietarul mașinii. Am trei întrebări.
1. Faci o campanie de vreo 30.000 de euro (mașina și costurile de promovare) și o pui pe o stradă din București. Păi dacă eu sunt din Baia Mare de unde să știu unde e mașina asta?
2. Dacă dai o mașină care are valoarea de 14.000 de euro și declari că e rulată care e schepsisul aici? Adică ce faci ? Promovezi Dodge? Cu o mașină rulată?
3. Cum e posibil să pui niște personaje ca și Nikita și Striperul Pitic să îți promoveze o campanie sau un produs?
Înțeleg că prestează pentru 300 de euro și ieși mai ieftin așa dar dacă e o campanie cinstită cum poți avea incredere că trompeta de Nikita nu va spune tuturor unde e mașina?
Nu era mai bine ca la așa o mașină să îi facă promovare un tip masiv? Cam ca și Piedone. Sau ar fi probleme că e luat? Adică e primar. Păi nu avem noi în țara asta niște tipi mai corpolenți, serioși și integrii?
daca cumva dispare clipul după ce se termină campania aveți aici un print screen