Ți s-a întâmplat vreodată…?

Mergi spre mașină. Cu bagaje. Multe bagaje. Că dacă era simplu nu am fi avut discuția asta. Bagaje, plase, telefon, cutii, chestii. Toate mâinile ocupate. Pentru că ai o părere bună despre tine, hotărăști să nu lași plasele jos. Că se murdăresc. Și murdăresc mașina. Clar te descurci.

Faci cumva o mișcare de luptător de sumo, și transferi toate chestiile în mâna stângă. Mână care nu poate suporta greutatea titanică mai mult de câteva secunde. Îți dai seama de asta pentru că mâna începe să tremure. Bagi mâna dreaptă, în care mai ai și telefonul și portofelul, cumva sfidând legile fizicii, în buzunarul drept. Să iei cheia de la mașină. Stai nițel înclinat, așa, gen Michael Jackson. Să nu-ți cadă plasele. Între timp, mânerele de plastic ale plaselor îți intră adânc în piele, bicepsul stâng începe un spasm haotic și tu încă mai cauți cheia în buzunar. Nu e. E în celălalt buzunar. Transferi repede niște plase în mâna dreaptă ca să nu-ți sară umărul, stai 2-3 secunde în echilibru, respiri, și apoi exact ca un halterofil, smucești plasele și le dai pe toate în dreapta. Plasele se duc, stau acolo câteva secunde, tu bagi mâna repede în buzunar, după cheie. În buzunar mai ai niște chestii, care n-au încăput în plase. Nu poți să iei cheia, plasele încep să se reverse peste organismul tău, renunți la cheie și prinzi plasele. Mai stai 2-3 secunde, apoi cu degetul arătător încerci să apeși pe cheie, prin pantalon. Cât de greu poate fi? Ridici nițel piciorul ca să ai poziție mai bună. Acum stai ca un cretin, cu toate chestiile în mâini și mai stai și într-un picior… Apeși pe un buton, ți se pare că s-a deschis, tragi de mâner cu degetul mic, că în celelalte ai 13 plase. Nu se deschide. Rahat. Faci din nou balans, plasele pleacă spre spate, apeși disperat pe telecomanda, prin pantalon, auzi un sunet, întinzi din nou degețelul mic, tragi de mâner, ușa nu se deschide, plasele dau să cadă din nou. Le prinzi cu un efort inuman și primul tău gând e că asta nu e mașina ta. Te uiți în jur să nu cumva să te vadă cineva. Apoi timid, ținând plasele în echilibru te uiți încet pe geam. Da, e mașina ta. Dai să mai apeși odată pe butonul telecomenzii. Telecomanda fumcționează, mașina e a ta, doar că de fapt tu apeși pe butonul care închide ușa. Că e mai mare. Și e gândit să nu se apese accidental în buzunar. Îl înjuri în gând pe inginerul care a avut ideea asta, lași toate plasele pe beton, scoți din buzunar un pachet de biscuiți, 2 pachete de gumă, încărcătorul de telefon și înghețata pe care ai zis că nu o pui în pungă că o să o mănânci pe drum. Scoți cheia, deschizi, arunci toate plasele în probagaj, te pui la volan, desfaci înghețata și înainte să pleci te uiți pe telefon. Ai un mesaj. trebuia să mai cumperi niște chestii…

Ți s-a întâmplat? Mie nu, dar mă gândesc că ar fi posibil…

8 comentarii la „Ți s-a întâmplat vreodată…?”

  1. Da se intampla f des, dar de obicei este invers. Iei tot din masina sa faci un singur drum de la masina in casa/apartament ( mai ales daca stai la etj 3 sau 4 – si nu ai sau nu merge liftul). Ajungi in fata usii si realizezi ca cheia e in buzunar stang, cand de fapt esti dreptaci si incepi sa faci ce ai descris mai sus.

  2. de fiecare data serif … de fiecare data la fel. blestemata aia de cheie e fix in partea gresita. parerea mea e ca exista un satana de lvl mai mic ce se ocupa fix cu asta: mutatul cheii in partea ailalta. tu o pui unde trebuie si satana o muta. cel mai trist e cand o muta intr-un buzunar din spate, sau e iarna si ai o geaca de-aia cu vreo 4-8 buzunare pe tine … sa vezi atunci distractie.

  3. Cheia de la masina/ casa/ birou/ etc se afla INTOTDEAUNA in buzunarul corespunzator mainii cu cele mai multe bagaje. In buzunarul respectiv nu vei avea NICIODATA doar cheile de care ai nevoie.

  4. Am noroc de o masinuta care se deschide direct cu mana, daca am cheia in buzunar. Pana in 2013, cand am cumparat-o, pateam exact asa cum ai scris mai sus. … si mamaaa… ce mai injuram!

Dă-i un răspuns lui Lucian Udriste HotinceanuAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.