pentru cei 18 milioane de designeri

8 Comments

  1. In spiritul articolului trebuia un cititorule adaugat acelui pace tie de final

  2. mda … nush ce sa zic … adica eu vad lucrurile altfel.
    Orice creatie a unui designer (multimedia) care apare in ochii unei multimi, fie ca o fi un ambalaj, un print sau un logo se incadreaza spre domeniul operelor de arta. Arta care poate sau nu sa placa cetatenilor din public. Nu cred ca este nevoie de vreo calificare, scoala sau curs de formare profesionala pentru ca cineva sa poata spune: imi place e frumos sau e nashpa rau. Beauty is in the eye of the beholder sau ceva de genul. Pana la urma nu asta este una dintre treburile marketingului si a designului? Sa creeze mici opere de arta care sa atraga cumparatorul/privitorul?
    Ce scoala sau stiinta este necesara pentru a imi putea da eu cu parerea despre un film, o masina, un tablou, un parc, un aranjament floral, o pereche de blugi, o rochie, sau un logo? Niciuna, ori imi place ori nu. Si logoul asta mie nu imi place … e drept in cazul meu este o exceptie ca am niste ani buni de marketing in spate, dar vizual acest logo mie unul nu imi place. Este sters, uniform, modest, lipsit de orice element grafic strident. Nu are contrast, nu il are pe vino-ncoa. Poate sa aiba sute de povesti in spate … un logo il privesti prima data, nu ii citesti povestea si vizual, mie unul nu imi zice nimic… decat o imbarligatura inutila de linii curbe … mult prea multe, mult prea incarcate pe partea stanga… asa ca, cu sau fara scoala mie personal NU IMI PLACE!

    1. Author

      serif. publicitatea e o stiinta. pot sa iti spun 2 ore ce e bine in logo-ul ala. nu imi dau cu parerea. sunt reguli in design ca si in orice altceva. reguli pe care un om care nu are contact cu fenomenul nu le stie.

      1. Ai uitat sa remarci ca daca il intorci invers se vede clar si catedrala mantuirii neamului, mare cat celelealte 4 la un loc 🙂

  3. pe langa subiect:
    imi scapa mie ceva? sau la tine pe blog, adica in tarlaua ta, nu mai ai voie sa pui linkuri de afiliere? se oftica gigel banosu ca o dai in advertoriale?

    1. Author

      serif. nu pun linkuri de afiliere. si daca am pus am avertizat (daca ar fi interesat pe cineva) ca sunt afilieri. dar nu imi place sistemul si l-am abandonat rapid. cat despre advertoriale, pun ce vreau su si cand vreau eu. dar, la fel, consider normal sa avertizez cetatenii ca e vorba despre o reclama. ca o paranteza in ultima vreme nu am mai pus pentru ca nu cred/nu imi plac produsele/serviciile la care am fost invitat sa fac reclama pe bani. deocamdata sedem linistiti.

      1. domn serif, iti inteleg punctul de vedere si e de apreciat, insa mi se pare stupid ca un vizitator(eu sau oricare altul) sa vina sa iti zica tie cum sa-ti aranjezi tu lucrurile prin casa.

        e casa ta, o aranjezi cum vrea muschiu tau!

        si zic asta tocmai pentru ca prin onlineu asta gasesti o gramada de specimene din acestea care daca iti vin in curte(gen, pe blog) li se pare ca e de datoria lor sa iti zica tie cum si ce sa faci, pt ca ei au drepturi si ei stiu si daca nu faci cum zic, se ofenseaza.

hai. spune ceva. te provoc! :)))