Amenzile care nu rezolva nimic…

avem următoarele cazuri:

1. Niște prieteni de-ai mei au făcut anul trecut o rezervare printr-o agenție DIN GERMANIA la un  hotel din Austria. Au plătit în avans, cu vreo 4 luni înainte toată suma. Când a venit momentul fericit s-au deplasat cu cățel și cu purcel spre destinația de rigoare. Când au ajuns acolo, surpriză: nu mai aveau locuri libere. Ceva problemă, soft, greșeală umană, ceva! Nu aveau unde să doarmă. Indignați, cetățenii au pus mâna pe telefon și au sunat la agenția care le vânduse biletele. În 2 ore au primit cazare la un alt hotel, cu 1 stea în plus și niște mici atenții din partea hotelului. Nu că ar fi contat… plus o tonă de scuze din partea tuturor. Și multă, multă atenție…

2. Niște moroșeni, au făcut acum 6 luni o rezervare pe litoral. Au plătit în avans 2200 de lei. Când s-au dus pe litoral, hotelul nu mai avea camere libere. Nu avem, la revedere! Descurcați-vă! Au sunat la agenție. Ăia au zis… mda… ne pare rău, hotelul e de vină… La revedere, vorbim la anu, vă mai așteptăm pe la noi. Au sunat la OPC. Ăia au venit, cum vin ei, nervoși, cu presa și televiziunile după ei, au dat 20.000 de lai amendă hotelului și … au plecat! Înțelegeți? Au plecat! Oamenii au dormit o noapte în mașină în parcarea hotelului! Din nou, sistemul românesc de căcat, dăm amenzi și nu rezolvăm problemele a lovit mortal! Normal era să oblige hotelul să le găsească cazare, indiferent de costuri! Asta era normal! Nu să dea o amendă , apoi să plece și să lase oamenii ăia în drum…

vă rog să observați diferențele… și să trageți concluziile care se impun…

 

8 comentarii la „Amenzile care nu rezolva nimic…”

  1. In Romania, bilet cumparat in aceleasi conditii ca si mai sus, tocmai sa nu patesc asa ceva, inainte sa plec spre mare , am sunat direct la hotel ! si am intrebat daca e ok ? oamenii au confirmat sa merg linistit pentru ca, camera este rezervata. Inca la noi trebuie facute 2-3 lucruri in plus :))))))

  2. Poate tocmai de aceea prefer Booking. Ştiu că ăia găsesc soluţii. Inclusiv la noi. Anul trecut o prietenă a păţit acelaşi lucru la noi la Mamaia. Rezervare confirmată dar nu-ş cum naiba nu mai aveau camera cei de la hotelul ăla de 3 stele. Sunat la Booking şi în juma de oră, prietena mă suna de pe terasa unei vile de 5 stele. Fără nicio diferenţă de preţ.
    Legat de cazul din poveste, zicea tanti în filmuleţ: „Anul trecut am fost la banii ăştia în Bulgaria şi am avut all-inclusive”. Şi atunci de ce să preferi anul ăsta Eforie, cu servicii mai puţine? De ce crezi că e ceva în neregulă cu alţii?
    Eu mi-am făcut un obicei de a suna chiar şi înainte de a pleca de acasă la hotel să fiu sigur că nu bat drumul degeaba.

  3. Concluzia mea: Germănica nu este Românica. Și două întrebări: Hotelul și Agenția habar nu au unul de altul? Ca sa facă afaceri împreună n-ar trebui să colaboreze strâns? Sylă!

Dă-i un răspuns lui cesAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.