Amenzile care nu rezolva nimic…

8 Comments

  1. In Romania, bilet cumparat in aceleasi conditii ca si mai sus, tocmai sa nu patesc asa ceva, inainte sa plec spre mare , am sunat direct la hotel ! si am intrebat daca e ok ? oamenii au confirmat sa merg linistit pentru ca, camera este rezervata. Inca la noi trebuie facute 2-3 lucruri in plus :))))))

  2. Ne dai si numele hotelului?… Nu de alta, da’ sa-i facem celebri si sa-i si ajutam sa dea faliment (asta presupunind ca avem cu cine…)

  3. Poate tocmai de aceea prefer Booking. Ştiu că ăia găsesc soluţii. Inclusiv la noi. Anul trecut o prietenă a păţit acelaşi lucru la noi la Mamaia. Rezervare confirmată dar nu-ş cum naiba nu mai aveau camera cei de la hotelul ăla de 3 stele. Sunat la Booking şi în juma de oră, prietena mă suna de pe terasa unei vile de 5 stele. Fără nicio diferenţă de preţ.
    Legat de cazul din poveste, zicea tanti în filmuleţ: “Anul trecut am fost la banii ăştia în Bulgaria şi am avut all-inclusive”. Şi atunci de ce să preferi anul ăsta Eforie, cu servicii mai puţine? De ce crezi că e ceva în neregulă cu alţii?
    Eu mi-am făcut un obicei de a suna chiar şi înainte de a pleca de acasă la hotel să fiu sigur că nu bat drumul degeaba.

    1. Author

      booking e sfant. si eu de vreo 5 ani numai prin ei fac rezervari. inclusiv in romania

  4. Concluzia mea: Germănica nu este Românica. Și două întrebări: Hotelul și Agenția habar nu au unul de altul? Ca sa facă afaceri împreună n-ar trebui să colaboreze strâns? Sylă!

  5. De nu s-a simtit hotelul este clar o rautate, clientul reclama banii si amarul ia dreptate.

hai. spune ceva. te provoc! :)))