Fix 3 litri… si jumate…

8 Comments

  1. Tu esti norocos. Eu am luat 6l ca motorul are 5,4l. Si de atunci ma plimb in portbagaj cu juma’ de litru de 5W40 Castrol.
    Oare e bun pentru prajit cartofi? Ca e mai dens decat ala de floarea soarelui si, logic ar fi sa poti praji mai multe portii de cartofi in el.

  2. Super adevarat.Doar ca eu sunt fericitul posesor a unei masini,bineinteles facuta in Germania,a carui rezervor de ulei are FIX 4 litri.Asa ca 4 litri cumpar 4 litri imi baga omul cand fac schimbul de ulei.

    1. Author

      care ii frate masina aia? fa o reclama ceva! dezvaluie misterul… :)))

  3. Eu sunt norocos, Toyota Corolla, 1.4 vvti, fix 4L (nu stiu daca asa e in carte, dar baietii aia draguti fix 4 bidoane golesc) iar in dracia aia de parbriz, intra destul, mai mult de 5L, asa ca nu ramane si nu se arunca nimic.

    Acum mai e o chestie, multe masini papa ulei, asa ca acel juma’ de litru ce ramane e pentru completare (nu-i cazul la a mea, ca nu-i pun niciun strop, dar am auzit multi ce completeaza intre schimburi)

    Am mai auzit ca in unele tari cu apa calda se baga ulei din butoi, nu tb. sa cumperi din asta la bidon (de platesti mai mult ambalajul).

  4. in principiu ai dreptate, insa mai e o situatie, in care ma incadrez si eu:
    masina mea consuma ulei prin natura motorului. are motor de 1,9 tdi, tip pompe-duse, iar in cartea tehnica scrie ca e normal ca motorul sa consume ulei, cam 1l/10.000km. pentru ca intervalul de service e mai mare de 10.000 km, acea jumatate de litru de care vorbesti e chiar la fix. deci ma gandesc ca poate in cazul meu toata chestia e gandita exact in acest sens.
    e o parere 🙂

hai. spune ceva. te provoc! :)))