Agentule! Furnizorule! Grija mare!

Ni s-a mai spus. Noi ardelenii suntem mai lenți. Da, dar numai la vorbire. Hai , poate un pic și la minte. dar asta nu înseamnă că suntem tâmpiți. Sau cel puțin unii dintre noi. De ce scriu postul acesta? Pentru că acum la început de an, pe fondul crizei care distruge firmele românești, majoritatea furnizorilor noștrii au început o campanie masivă de vizite la domiciliu.  Nu ar fi ceva ieșit din comun. Ne știți că suntem ospitalieri. Deși dacă stau să mă gândesc, până acum nu ne-ați dat nici măcar un telefon. Mailuri am mai primit, că alea îs ușor de trimis:

– Maricico?

– Da șefu?

– Dă un mass pe mess să știe toată lumea!

– Ce șefu?

– Că Le dorim „La mulți ani!”.

Cam așa.

Nu mă deranjează. Deloc. Dimpotrivă, îmi face plăcere. Am ocazia să cunosc persoanele din spatele numărului de telefon sau a adresei de mail. Mai aflăm și noi noutăți. Mai auzim un banc bun. Socializăm, Poate cel mai mare avantaj e acela că avem ocazia (și motivul) să renegociem prețurile la materiale. Ceea ce e foarte fain! V-am zis că suntem mai lenți la minte, dar nu suntem proști!  Adică din moment ce vine omul la noi la ușă să ne vândă unele chestii, deduci din prima că e dispus să facă unele concesii. Profesionale. Doar profesionale!

Stați relaxați că asta a fost doar introducerea:

Ce nu pot să înțeleg nici în ruptu’ capului e cum există atâta tupeu jegos în lumea asta? Adică ne vizitează furnizori sau agenți care ne-au tratat ca pe ultimele cârpe si care ne-au dat cele mai mari țepe. Un exemplu. Un pinguin de la Un dealer Vodafone, care acum 2 ani ne-a făcut 7 abonamente pentru firmă. Și care aveau câte 500 de minute pentru fiecare telefon. Și cele 500 de minute au fost valabile doar primele 3 luni. din 24. Că undeva în contract, mic de tot scria că oferta cu 500 de minute e valabilă doar pentru 3 luni. Ce am înțeles noi e că doar contractele încheiate în această perioadă beneficiază de oferta respectivă. Nu era așa. Giolgăul nu ne-a explicat, bucuros că a mai prins niște fraieri. Și uite așa am mușcat-o. Nu-i nimic! Ne-am învățat lecția și am plătit contractul până la sfârșit. Poate unii dintre voi ați mai citit articolul în care povesteam cum am plătit un abonament, la 3 luni după ce îl reziliasem. Era din lotul ăla. Deci ne-am purtat crucea până la final.  Și ieri cine vine la noi la hală? Personajul negativ! Ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Un zâmbet larg, niște glumițe din alea proaste de șantier… Am stat, am glumit, am povestit, omul s-a destins și îl vedeam că se pregătește să atace.

-Știți, am venit să văd dacă nu vreți să vă faceți un abonament pentru companie. Minim 5 telefoane. Avem o ofertă foarte bună.

-Nu!

– Cum nu?

– Nu prietene! M-ai ars odată. Când te-am sunat mi-ai spus că nu e vina ta că eu nu citesc contractele foarte atent. Ai  avut perfectă dreptate. Doar că asta presupune încă un  lucru: că niciodată, și repet niciodată, nu am să mai cumpăr ceva de la tine! Absolut nimic. Pentru mine e mai important cuvântul și omenia decât banii. Așa că , PA!

Cam la același tratament am supus vreo 5 alți furnizori. Care m-au țepuit în trecut și care acum au venit cu pălăria în mână la ușa noastră. Nu suntem noi o mare firmă. Dar fiecare comandă contează și acum cumpărăm marfă de la furnizori care au avut bunul simț să nu își bată joc de noi. E foarte important să faceți afaceri, să câștigați bani, dar trebuie să faceți în așa fel încât și noi să câștigăm un bănuț. La noi aici în Ardeal nu prea merge zicala aia cu „decât să plângă mama, mai bine să plângă măsa!” la noi ori ambele mame plâng ori ambele mama o duc bine, râd și se distrează! Să nu uitați asta când vă puneți curu’ în mașini să veniți încoace. Că poate veniți degeaba…

Un comentariu la „Agentule! Furnizorule! Grija mare!”

  1. LOL !
    – Maricico?

    – Da șefu?

    – Dă un mass pe mess să știe toată lumea!

    – Ce șefu?

    – Că Le dorim “La mulți ani!”.

    Hahaha !

scrie! :)) simplu. cu contul de Wp, Fb sau Tw

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.